Դիմում կառավարությանը
Գրել առցանց նամակ
Հարգելի հաճախորդներ
Խնդրում ենք Ձեզ ուշադրությամբ ծանոթանալ ԱՀ կառավարության էլեկտրոնային դիմումների ընդունման եւ քննարկման կարգին:
ԱՀ կառավարության պաշտոնական կայքի հասցեով քաղաքացիների կողմից ուղարկված դիմումների քննարկման կարգը
- ԱՀ կառավարության պաշտոնական կայքը հանդիսանում է հավելյալ միջոց` քաղաքացիների կողմից ԱՀ կառավարությանը դիմումներ հղելու հնարավորության ապահովման համար:
- ԱՀ կառավարության պաշտոնական կայքի միջոցով ուղարկված քաղաքացիների էլէկտրոնային դիմումները մշակվում են ԱՀ կառավարության գործերի կառավարչության քարտուղարությունում:
- Էլեկտրոնային դիմումները, համաձայն գործող օրենսդրության, ոչ ուշ, քան 5-օրյա ժամկետում, կախված նրանցում բարձրացված հարցերից, ուղարկվում են գործադիր իշխանության այն մարմիններ կամ այլ կազմակերպություններ, որոնց անմիջական իրավասությանն է վերաբերում դիմումում բարձրացված հարցերի լուծումը, ինչի մասին հեղինակին պաշտոնական ծանուցագիր է ուղարկվում էլեկտրոնային փոստով:
- Այն էլեկտրոնային դիմումները(հարցումները), որոնք թերի կամ ոչ ճշգրիտ տեղեկատվություն են պարունակում ուղարկողի մասին, քննության չեն առնվում:
- ԱՀ կառավարության գործերի կառավարչության քարտուղարությանը իրավունք է վերապահվում սահմանված կարգով ճշգրտել ուղարկված հարցման մասին տեղեկատվության հավաստիացմանն, ինչպես նաեւ, անհրաժեշտության դեպքում` հարցման բովանդակությունը:
- Դիմումի(հարցման) պատասխանը, որպես կանոն, դիմողին է ուղարկվում էլեկտրոնային փոստով:
- Էլեկտրոնային փոստով հարցումներ ուղարկած քաղաքացիների անհատական տվյալների մասին տեղեկատվությունը պահպանվում եւ մշակվում է ԱՀ օրենսդրության պահանջներին համապատասխան:
ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ
ԱՀ կառավարության գործերի կառավարչության քարտուղարություն ուղարկված այն էլեկտրոնային դիմումները եւ նամակները, որոնք ուղարկվել են շրջանցելով վերոնշյալ կարգը, քննարկման չեն ընդունվում: